Fjernhjelp

Sammen effektiviserer vi bedriften din og skaper resultater.

Fremtidens telefoniløsning gir bedriften full kontroll på alle inngående samtaler, med integrasjon mot Teams, en brukervennlig sentralbordløsning og mange funksjoner.

Unifon Bedriftsnett er skybasert og krever ingen investeringskostnad eller installasjon. Din bedrift får tilgang til sentralbord, mobilapp med mange funksjoner og full administrasjon av løsningen.

Unifon hjelper deg med å skreddersy løsningen etter din bedrifts behov.

  • Markedsledende sentralbordløsning
  • Håndtering av alle inngående samtaler
  • Åpningstider og lydmeldinger kan styres
  • Funksjonsrik mobilapp til alle ansatte
  • Integrasjon mot flere plattformer, blant annet Teams

Ett kontaktpunkt

Vi ser viktigheten av å bygge nettverk og har etter flere år i bransjen knyttet til oss en rekke samarbeidspartnere. Dette kommer våre kunder til gode i form et bredere spekter av produkter av tjenester, men likevel med kun ett kontaktpunkt å forholde seg til. 

Brukervennlige

Vi er opptatt av sluttbrukers opplevelse og tilpasser systemer etter brukeren og ikke omvendt. I et høykostland som Norge, hvor effektivitet påvirker resultatgradet i så høy grad er det desto viktigere at elektroniske arbeidsverktøy fungerer optimalt.

Closeup of office wired telephone

Bedriftsnett

Fremtidens telefoniløsning gir bedriften full kontroll på alle inngående samtaler, med integrasjon mot Teams og et brukervennlig sentralbord i verdensklasse.

Bruk Microsoft Teams sømløst i kombinasjon med Unifon Bedriftsnett. Unifon er ledende på samspillet med Teams, mobil og Bedriftsnett.

Med Tale i Teams fra Unifon, kan de ansatte få anrop til sitt telefonnummer levert rett inn i – og ringe ut fra – Microsoft Teams.

Unifon Bedriftsnett kan benyttes med eller uten betjent sentralbord. Bruk vårt brukervennlige sentralbord eller vår Mobil App til å håndtere alle samtaler til bedriften.

Sentralbord

Unifon Bedriftsnett kan benyttes med eller uten betjent sentralbord. Bruk vårt brukervennlige sentralbord eller vår mobilapp til å håndtere alle samtaler til bedriften.

  • Effektivt og funksjonsrikt 
  • Automatisk oppslag 
  • Se statistikk på innringere 
  • Bedriftskatalog med oversikt over ansatte og deres tilstedeværelse
  • Webbasert Sentralbord

Nummeroppslag

Se hvem som ringer inn med automatisk oppslag mot opplysningstjenesten. Du kan også se hvem som har ringt med personlig samtalelogg og logg for køanrop. Ved anrop til hovednummer kan bruker i sentralbordet sette over til kollegaer i bedriften eller til en køgruppe

Full kontroll

Når du mottar samtaler, har du tilgang på oversiktlig samtale informasjon på innringer. Du vil alltid se hvem som ringer inn til deg, hvilket nummer de ringer fra og hvilke køgrupper samtalen har vært i tidligere. Du får også informasjon om hvem innringer snakket med sist de var i kontakt med bedriften.